<-KINGPERSIA->
جستجو

 
B D G Em
بیا بازم مثل قدیم با هم دیگه بریم شمال
 
B D G Em
دلم گرفته راضی ام به این خیالای محال
 
B D G Em
منو ببر تا آخر جاده ی چالوس ببرم
 
B D G Em
تا شیشه ی بارونی خیس اتوبوس ببرم
 
B D G Em
تا جای پات رو ماسه داغ متل قوببرم
 
B D G Em
تا آخرین دلهره ی نگاه آهو ببرم
 
B D G Em
من ببر تا گم شدن تو اون چشای بیقرار
 
B D G Em
تا ساختن قصر شنی رو ساحل دریا کنار
 
B D C
دلم پره بیا بازم با هم دیگه بریم سفر
 
B D C
جای ما اونجا خالیه من ببر من ببر
 
B D C
یه عمره جاده ی شمال منتظر عبور ماس
 
B D C
B-D-Cنمی دونه یکی از اون دو تا قناری بی صداس
 
همه شما ها رو دوست دارم اگه دنبال آکورد کمیاب میگردین بهم خبر بدین تا براتون پیدا کنم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






امکانات سایت

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 205
بازدید کل : 256865
تعداد مطالب : 129
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1